کد خبر: ۱۵۹۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

جریان «مقاومت، خدمت و انتخابات» محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: توجه جدی به جریان «مقاومت، خدمت  و انتخابات» سرفصل برنامه‌های تبلیغات اسلامی اردبیل است.
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در جلسه هم اندیشی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان اردبیل گفت: هماهنگی ادارات شهرستان‌های تابعه با و اداره کل باید مستمر، هدفمند و نتیجه بخش باشد.


وی افزود: امسال باید سال همراهی برای تحول در نگاه سازمانی و برنامه‌ای در فعالیت‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل باشد که لازمه این امر، هم اندیشی و همکاری تمام کارکنان در پیشبرد امور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل انتخابات، نهضت خدمت و جریان مقاومت را از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغی در ایام پیش رو عنوان کرد و افزود: تدوین برنامه‌های تبلیغی حول محور انتخابات برای بانوان، نوجوانان و جوانان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام جعفرزاده به اجرای برنامه طلایه داران تبلیغ در آستانه ماه محرم اشاره کرد و افزود: امسال طبق مطالبه شهرستان‌های استان، همایش طلایه داران تبلیغ در دو بخش مجزا ویژه برادران و خواهران فعال تبلیغی و فرهنگی در آستانه ماه محرم برگزار خواهد شد.

وی به تبلیغ گسترده در خصوص انتخابات ریاست جمهوری توسط شبکه روحانیون و مبلغین تاکید کرد و افزود: ایام غدیر و دهه امامت و ولایت بازه زمانی مناسبی برای تبلیغ اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی و تبلیغی در این ایام به فعالیت پرداخت.

در ادامه این جلسه ضمن بیان پیشنهادات و نظرات از سوی روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه، از مسئول روابط عمومی و کارشناس بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل بلحاظ کسب رتبه برتر ملی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر